tirsdag den 16. februar 2010

Kære Carsten - og andre rejseledsagere.

Jeg er selvfølgelig helt med på en turisttur til Sevilla. Det er jo en meget spændende by. Jeg synes vi skal bruge bilerne til transporten, således vi får set mest muligt. Jeg kunne have et ønske om, at vi også besøgte Cadiz (123 km fra Sevilla). Der var fin artikel i "Nordjyske" i går søndag i avisdelen "Indsigt" netop om Cadiz, Sydeuropas ældste by.

Med hensyn til hotelværelse mener jeg bestemt, at vi skal bo inde i centrum, og det lyder da som om, at det er udmærket sted. Hvis vi kunne få enkeltværelser til "nogenlunde" samme pris, kunne det da meget vel tænkes, at Keld og jeg havde brug for et par nætter i enerum!!! - ellers skal det være adskilte senge, men det kan jeg også se på hotellet hjemmeside kan lade sig gøre.

Mange hilsner
Henrik



Sådan ser Henrik ud - for de der ikke har set ham før. Han har lige lavet en eagle! (Indsat af ct).

1 kommentar:

  1. pas nu godt på ham henrik - golfmæssigt har han det med at komme stærkt til sidst og løbe med alle præmier.
    kan i alle ha' en rigtig god tur.
    mvh. henriks ven - kristian møller

    SvarSlet