søndag den 21. februar 2010

Til rejseholdet 2010

Sig nærmer tiden.. Jeg håber vejret bedrer sig i løbet af ugen. Vi har haft en kold og regnfuld vinter i år. Banerne er saftig grønne, men også våde og sjappede.

Til jer, der skal bo i Kjeldmanns lejlighed, kan jeg oplyse, at jeg har fået udleveret to sæt nøgler. Jeg har forstået, at nogle af jer har boet i den før, så I kender måske vejen. Ellers kan jeg sende en kørevejledning. Når I har fået udleveret jeres lejede bil i lufthavnen, kan I ringe til mig på 952 88 50 13 eller på mobil 629593434. Så vil jeg være på stedet, når I ankommer. Oplys venligst flyets planmæssige ankomst, så jeg ved, hvornår jeg kan forvente at høre fra jer.

Jeg håber I får en god tur herned og ser frem til at møde jer.

Venlig hilsen Vagn

1 kommentar:

  1. Hej Vagn.
    Det lyder bare rigtig godt. Vi skulle ankomme til Malaga kl. 9,45 (sammen med Keld), og hvis du har en nøjagtig adresse, kan vi taste den ind på GPS'eren, som vi har med.
    Du hører fra os, når vi kører fra lufthavnen.
    Tak for indsatsen.
    M.v.h.
    Bente og Ivan

    SvarSlet