søndag den 21. februar 2010

Sevilla - Helge & Karen Margrethe anbefaler ...

Det er os der bor i igloen ...

Lige et hurtigt pift ... Jeg har talt med karen Margrethe i telefonen i dag De har et vejr, der kun kan blive bedre - men de er lige kommet hjem fra en rigtig god tur til Sevilla.
Jeg spurgte til hotel. De boede på Hotel Becquer i centrum og kunne stærkt anbefale det.
550 kr. for dobbeltværelse - meget dejligt hotel.Fundet på Hotels.com.
Er der nogen, der vil kigge på det, om der er ledige værelser - jeg kan ikke lige nu ...
Med venlig hilsen
Carsten

2 kommentarer:

  1. Hej allesammen.
    Jeg har kigget på hotellet på Hotels.com og det ser ud til at der er plads. Prisen bliver incl. skatter m.v., stadig uden parkering og morgenmad, ca kr. 715,- pr dobbeltværelse pr. nat.
    Det er godt nok noget af en snehule I kan bygge på bakken.- Kan i overhovedet komme til lufthavnen på søndag ??
    M.v.h.
    Bente og Ivan

    SvarSlet
  2. Hej.

    Jeg har også lige været inde at se på hotellets hjemmeside og kan bekræfte Bente og Ivans prisoplysninger. Hvis der skal tilføjes morgenmad - og det skal der vel? - så bliver prisen pr værelse ca. 1590 kr for de to nætter.
    Måske kan man få en lavere pris, når man er på stedet??

    Mange hilsner
    Henrik

    SvarSlet